Tuesday, May 15, 2018

PONEDELJEK, 14. 5. 2018



Zjutraj nas je avtobus odpeljal v Radence. Pot je bila zelo dolga a sem se zamotila z dolgimi pogovori. Bilo je zelo zabavno. Ko smo prišli, sem bila navdušena. Sobe so zelo velike. Vse sem si zložila v omaro. Potem smo imeli kosilo – špagete. Bilo je odlično. Nato smo spekli belokranjsko pogačo. Po končani peki smo šli plezat. Na začetku me je bilo zelo strah a potem mi je postalo tako všeč, da sem  do vrha preplezala kar dvakrat. Nato smo se oblekli in šli na deževen pohod.

Brina Butinar, 5.b


Ko smo prišli v dom, smo se razdelili v sobe. Nato smo pojedli kosilo in se razdelili v skupine. Mi smo najprej pekli pogačo nato pa šli na plezanje. Splezal sem do vrha stene, ki je bila visoka 8 metrov. Po večerji smo se odpravili na pohod. Zelo je deževalo. Zdaj pa gremo spat.

Nejc Šalej, 5.b



Ko smo prispeli v Dom Radenci ob Kolpi, smo najprej pogledali sobe, ki so zelo lepe.  Nato smo šli v jedilnico in se pogovorili o redu v domu. Ko smo se pogovorili, smo pojedli kosilo in nato šli na različne dejavnosti. Najprej je naš razred šel plezat na plezalno steno. Vsi smo prišli do vrha. Tudi tisti, ki jih je bilo strah višine. Nato smo naredili belokranjsko pogačo. Bila je odlična. Šli smo tudi na pohod, čeprav je deževalo. Prvi dan je bil zelo zabaven.

Lana Turnšek, 5.c



Ob prihodu v do, smo odšli na kosilo. Po kosilu smo imeli različne dejavnosti (plezanje, peka pogače, športi …). Po večerji nas je gospod Tine odpeljal na pohod po vasi. Obiskali smo tudi teto Rozo, ki nam je povedala nekaj o svojem življenju. Ob prihodu nazaj je kuharica prinesla naše pogače, ki smo jih pojedli. Ta dan se mi je zdel zanimiv in malo naporen.

Matija Štemberger, 5.c


Peka pogače ...




Plezanje po plezalni steni ... 
 


 

 Mmm kako je okusna ...



No comments:

Post a Comment

SREDA, 16. 5. 2018

Učneci 5.b in 5.c in učiteljice že pakiramo.... Predviden prihod na Polzelo je ob 16.30. Lokostrelstvo ... Domača pridelava h...